Su ostukorv on hetkel tühi!
ALYS e-poes saab osta erinevaid riideesemeid, kodutaimi ja enesearengu töölehti. Meie e-poest saab osta vaid neid tooteid, mille juures on näha nupp “Lisa ostukorvi”. Kui ALYS e-poel ei ole mingil põhjusel võimalik tellimust täita, võetakse tellijaga ühendust e-posti või kõne teel.
Ostu sooritamiseks valige e-poest soovitud tooted ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi lisatud tooted ja kogu ostukorvi maksumus on püsivalt nähtavad lehe paremas veerus, kust saab nuppude abil navigeerida nii ostukorvi kui ka otse kassasse.
Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvi või kassasse.
Ostukorvi lehel saab tellija sisestada oma kontaktandmed, tellimuse tarneautomaadi jne. Peale kontaktandmete sisestamist, kuvatakse ostukorvi sisu ning palutakse valida tellimuse kättesaamise viis:
- Omniva pakiautomaat
- DPD pakiautomaat
- SmartPosti automaat
Peale kontaktandmete sisestamist saate oma tellimuse üle kontrollida ning suunduda turvaliselt makset sooritama Montonio keskkonda.
Mõnnakas täidab e-poes vormistatud tellimusi vastavalt tarnegraafikule ning kliendile toodete lisainfos lubatule. Teavitame kogu infost kliente ning soovi korral saab lisainfot aadressil info@alysa.ee
Kui kõik andmed on korrektselt sisestatud, saate tellimuse eest tasuda pangaülekandega või krediitkaardiga. Võtame vastu järgnevatest pankadest: SEB, Swedbank, LHV, Coop Pank, Pocopay ja Luminor.
Maksta saab pangalinkidega, mida pakub Montonio ja valuutaks on euro.
Peale tellimuse kinnitamist saadame teie e-posti aadressile tellimuse kinnituse koos arvega.
Kaupade saatmiseks kasutame oma partnereid Omnivat, SmartPosti ning DPD-d. Pakid saadame pakiautomaatidesse vastavalt kliendi eelistusele. Meie kaupade tarneaeg on keskmiselt 5 päeva, maksimaalne tarneaeg 10 päeva erijuhtudel (anname erijuhtumitest klientidele teada).
Meie tagastamisõigus kehtib 14 päeva alates kauba kätte saamise kuupäevast. Peale 14 päeva möödumist me kahjuks toote vahetamist ega raha tagastamist ei paku.
Tagastamisõigus on võimalik juhul, kui toodet pole peale proovimise rohkem kasutatud, toote välimus pole muutunud ning kaup tagastakse originaalpakendis. Tagastada ei saa taimi.
Avaldus toote tagastamiseks tuleb esitada 14-päeva jooksul aadressile monnakas@monnakas.ee. Avalduses esitada tellimuse number, kliendi nimi ning tagastamise põhjus.
Toote tagastamine toimub Tallinna Balti Jaama Smartposti või Omnivasse, kontakt telefoniks +372 56243055. Peale kauba välja saatmist palun hoida alles kviitung, millel kirjas paki jälgimise kood. Kauba tagastamise kulud tasub Ostja.
Peale tagastatud toote kätte saamist tagastab Müüja toote maksumuse-ja postikulu Ostja arvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 5 tööpäeva jooksul.
Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on tellijal õigus esitada ALYS e-poele kaebus. Kaebus tuleb esitada esimesel võimalusel, kui mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.
Kaebused lahendatakse kümne tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.
Kaebust ei lahendata, kui ALYS tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud tellija süül.
Kokkuleppele mittejõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.
ALYS e-pood ( mida esindab Hanna-Lysa Kenk) on isikuandmete vastutav töötleja, Hanna-Lysa Kenk edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UABle.ALYS
Hanna-Lysa Kenk
Tel: (+372) 56243055
E-post: info@alysa.ee
Kalevi 18, Tallinn, Harjumaa